tisdag 2 december 2008

En tisdag


Tillbaks i Vejbystrand efter min stockholms-resa. Sitter här med halsont och morgonrock. Det är en konstig känsla att landa i vardagen efter att ha varit iväg.
En känsla av tristess och vemodighet infaller sig. Även om jag får sinne på alla folk i tunnelbane-stationerna tycker jag Stockholm är en mycket trevlig stad.
Där finns ett gediget utbud för alla sinnen. Jag har blivit lat med åren och aktviteter där en stol eller soffa är inräknade hör till min melodi. Vi har varit på teater och sett både "den ömhet jag är värd" av Peter Birro,och "svarta vykort" av marcus birro. Såg en intressant utställing om homosexualitet bland djur. Känns bra att ett sådant ämne uppmärksammas. Om djur dras till samma kön så kan alla idioter som hävdar att homosexualitet är fel gå och dränka sig. Djur är så naturliga och lustdrivna,kan homosexualitet existera bland djuren så faller hela ideèn att homosexualitet bland människor är något fel.

Inga kommentarer: