onsdag 26 augusti 2009

Göran regerar


Göran Persson är cool tycker jag. Han var väl inte världsbäst på att styra sverige,men man kan fan inte vara bäst på allt. Men som person tycker jag han är häftig. Dokumentären som sändes på svt för några år sen är grym.
Göran har humor,men är också väldigt klok och kommer med bra oneliners.
Ta bara den där han skall kommentera fredrik reinfeildt; han är en person totalt utan personlighet. Se bara på bilden här,sådär skojfrisk har man aldrig sett reinfeldt. Har köpt boken "min väg,mina val" som han skrivit och ser framemot läsningen. Såg dessutom en kudde i en butik i helsingborg med göran persson-tryck. Respekt till den mannen!

1 kommentar:

Rex....a crayzy punk as sa...

ja jag har boken tänkt å sagt av göran person å dne e fan as rolig.
tycker han skötte sin politik hyffsat. det kan ju inte vara en enkel uppgift att styra ett land å göra alla till lags.

kram