onsdag 12 december 2007

Min tand-själsfrände är hittad

Ibland ser man någon helt okänd människa som liknar en själv eller någon man känner
utseènde-mässigt. Oftast inte en exakt kopia,men de stora dragen finns där.
Som ett leènde,hår,ansiktsform. Det händer ganska ofta jag ser människor som liknar någon annan utan att de är släkt. Kanske finns det bara ett visst antal gener i världen och att de går i återvinning och folk blir lika varann.
Några har sagt att jag liknar Jill Johnson,vilket jag själv inte kan hålla med om!
Fast hon är ju snygg och det är jag med.
Idag läste jag tidningen "hem och hyra".
Där var en bild på en kille och det slog mig: Han har exakt likadana tänder som mig!
Man såg bara hans överkäke men tänderna satt precis som på mig.
Min tänder är inte helt raka utan lite sneda i överkäken,därför lade jag märke till det. Aldrig sett någon med denna tand-ekvation. Kändes häftigt.
Och han var fin i de tänderna. Tittade mig i spegeln och tyckte att mina tänder
var fina de med. Skoj att se sig själv i någon annan. Man får ett helt annat perspektiv.

Inga kommentarer: