måndag 22 oktober 2007

En underbar vecka

Nu sitter jag åter vid datorn efter en mycket rolig och trevlig vecka.
Jag har haft min goda vän Madeleine på besök,Linnie kom och hänkade
på över helgen. Har varit väldigt mysigt med Köpenhamns-besök,vodka-drickande,
kvällspromenader,godis-ätande och en massa film. Vi såg 14 filmer sammanlagt
under veckan! Personligt rekord i filmtittande. Några riktigt kassa,men många bra.
Bla Mandomsprovet,Welcome to the dollhouse och efter bröllopet.
Kändes tomt idag när jag återvände till lägenheten,det har varit några så bekymmersfria och härliga dagar. Att leva i filmens värld med tända ljus är bland det bästa som finns. Nu måste jag tyvärr hitta nytt jobb. Skulle ha börjat mitt diskjobb Köpenhamn idag,men i fredags ringde dom asen och sa att de hittat något annan som kunnat börja med kortare varsel. Blev så jävla arg och ledsen. Så nu är det tillbaks till jobb-ansökningar igen.suck. Blev dock gladare när jag fick höra en ny låt med morrissey "all you need is me". Endast en genomlyssning,lät mycket bra.


Inga kommentarer: