söndag 7 oktober 2007

Tänk alla människor



Tänk alla människor man går förbi på gatan,ibland ser man nån speciell och tänker:
Fan vad snygg den där personen är. Det kan vara ett par glasögon man tycker är snygga,frisyren,ett par byxor,eller bara sättet personen går på.
Man känner att sådär vill man själv se ut med.
Men om jag tänker så om andra människor finns det säkert dom som tänker så när de
ser mig på stan: Fan vad cool hon verkar den där tjejen.
Det är en ganska glädjande och värmande tanke.
Även om man själv inte alltid är på topp och älskar det man ser i spegeln finns
det alltid nån annan som gör det. Men den där känslan man känner om sitt utséende,hur det skiftar från dag till dag är märklig.
Vissa dagar när jag ser mig i spegeln tänker jag: Fan vad snygg jag är.
Allt klaffar. Sen vissa dagar känner man sig som världens sunkigaste.


Har förresten blivit helt såld på stora glasögon.Som på bilden ovan. Skall själv skaffa mig det en dag.

Inga kommentarer: