lördag 5 april 2008

No time for us


Läste nyss att Anders Göthberg,gitarrist i Broder Daniel har dött,troligen självmord. Blev väldigt ledsen. Broder Daniel har varit och är ett betydelsefullt band för mig. En av symbolerna för ens ungdom,en stöttepelare.Mina bästa minnen med dom är när jag gick i gymnasiet och jag på kvällarna var ute och cyklade med deras musik i öronen. Det var oerhört skönt att cykla genom mörkret med dom. Tiden går allt för fort,men ibland tar den slut medans det ännu finns så oerhört mycket mer kvar.

3 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig! jag visst är dom fina, de rosa blommorna :-) Tack för att du kom på min födelsedag. Det var roligt !
Jag har slutat på Kungshaga. Det var inte riktigt min grej. Men nu har jag testat det i alla fall. Hoppas det går bra med skolan!
Vi får ses snart!
Kram frida

Frida sa...

Jag kan alla dagar nästa vecka men jag ska vara hårmodell på måndag så då kanske det blir lite svårt att få till det. Lycka till med provet! Vi hörs av!
Kram frida

Frida sa...

Det gör vi!
Tack så mycket!